Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
Maloniai prašome užpildyti anketą, skirtą asmenų aptarnavimo kokybei Klaipėdos apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą asmenų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.
Asmenų aptarnavimo kokybės lygis išreikštas 5 (penkių) balų sistema, kurioje 1 (vienetas) reiškia, kad aptarnavimas visiškai neatitiko Jūsų lūkesčių, o 5 (penketas) – kad aptarnavimas visiškai atitiko Jūsų lūkesčius.
Anketos duomenys bus apdorojami, nesiekiant nustatyti jas pildžiusių asmenų tapatybės.
Ačiū!
Teismo darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Dokumentų priėmimo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45
Pietų pertrauka
12.00–12.45
Papildomas dokumentų priėmimo laikas
iš anksto užsiregistravus
tel. (8 46) 39 09 60 arba el. paštu
klaipedos.apygardos@teismas.lt
I–IV 7.45–8.00
I–V 12.00–12.45
Informacija apie bylas
Baudžiamųjų bylų skyriaus Raštinės biuras
tel. (8 46) 39 09 85
Civilinių bylų skyriaus Raštinės biuras
tel. (8 46) 39 09 86
Informacija žiniasklaidai Dovilė Saulėnienė
tel. (8 46) 39 09 83, mob. 8 676 85940